Tobias Lundqvist

Hur kan du öka insamlingen med modern kommunikation?

    Tobias Lundqvist  är en av Sveriges mest anlitade föreläsare inom digital kommunikation. Han är också Business Director för Berghs Studio och har tidigare varit ansvarig för de digitala utbildningarna på Berghs. Under denna session kommer han dela med sig av de viktigaste insikterna när det kommer till att använda sig av ny teknik för att få människor att öppna sina sinnen – och sina plånböcker. Tobias har tidigare arbetat med varumärken som Ray-Ban, Max Factor, Adlibris, WWF och Wella.

    Hur kan du öka insamlingen med modern kommunikation?

    Under denna session kommer Tobias dela med sig av de viktigaste insikterna när det kommer till att använda sig av ny teknik för att få människor att öppna sina sinnen – och sina plånböcker. Genom inspirerande case, både från ideella organisationer och kommersiella företag, går vi igenom några av de mest effektiva metoderna som finns tillgängliga inom marknadsföring i dag.

    Om du arbetar med insamling, kommunikation eller som ledare är det här en perfekt föreläsning att avsluta Insamlingsforum 2018.